Lo Partit Occitan, en conformitat amb çò qu’a ja explicat a prepaus de las orientacions budgetàrias, espèra que lo primièr ministre novèl farà de proposicions qu’anaràn dins lo sens de mai de justícia sociala e fiscala.
Aquò vòl dire que las proposicions màgers del projècte de budget que presentèt François Bayrou devon èstre remesas en causa. Sostenem l’idèa de demandar pel biais de la fiscalitat un esfòrç als mais rics dels contribuables. Nos sembla una idèa de las bonas, indispensabla.
En contra, far pagar en prioritat los que trabalhan es pas acceptable coma es pas acceptabla l’idèa que los retirats serián de privilegiats. Lo primièr ministre que ven de prendre sas foncions a lo dever de metre sus la taula de proposicions que respondràn a l’obligacion de compromís entre las diferentas fòrças politicas.
Pel moment sembla pas sul aquel camin segon las declaracions qu’a fait recentament. Lo Partit Occitan s’associa donc a la crida de l’intersindicala pel 2 d’octobre e demanda a sos militants de participar coma pòdon a aquela jornada d’accion.
(Version française)
Soutien à la journée du 2 octobre
Le Partit Occitan, en conformité avec ce qu’il a déjà dit à propos des orientations budgétaires, espère que le nouveau premier ministre fera des propositions qui iront dans le sens de plus de justice sociale et fiscale.
Cela veut dire que les principales propositions du projet que présenta François Bayrou doivent être remises en cause. Nous soutenons par exemple l’idée de demander par le biais de l’impôt un effort aux plus riches des contribuables. C’est pour nous une bonne idée, indispensable.
En revanche, faire payer en priorité ceux qui travaillent n’est pas acceptable comme n’est pas acceptable de considérer que les retraités seraient des privilégiés.
Le premier ministre qui vient de prendre ses fonctions a le devoir de mettre sur la table des propositions qui répondront à l’obligation de compromis entre les différentes forces politiques. Pour le moment il ne semble pas prendre ce chemin
selon les déclarations qu’il a faites récemment.
Le Partit Occitan s’associe dons à l’appel de l’intersyndicale pour le 2 octobre et demande à ses militants de participer comme ils le peuvent à cette journée.