Lo Partit Occitan condemna amb la mai granda vigor la decision del govèrn d’extrèma-dreta israelian d’accelerar lo genocide de las Palestinianas e dels Palestinians e que, malgrat las discussions a l’entorn d’un alt-al-fuòc possible, manten de milierats de soldats al sòl e intensifica sas accions de destruccion de la populacion de Gazà, tan coma manten son sosten a las exaccions multiplas comesas pels colons de Cisjordània. Malgrat son plan de patz del 29 de setembre de 2025, Donald Trump sembla incapable de retenir l’intensificacion de l’accion militara comandada per son amic Benyamin Netanyahou.
Lo Partit Occitan considèra qu’es temps de passar de la paraula als actes. Constata que lo govèrn francés fa pas res per empachar la liurason dels elements d’armas produits per las societats francesas a destinacion de l’industria d’armament israeliana. Aquò fasent, l’Estat francés es complici del chaple totjorn en cors de la populacion de Gazà. Sens accions realas sus la capacitat guerrièra de l’armada belligeranta, la reconeissença de l’Estat palestinian coma lo « Plan de patz » de Trump, demoraràn dins lo maine de la comunicacion.
Lo Partit Occitan es fòrça sceptic davant aquel « plan de patz » de Trump que conten cap de garantida de securitat, ignòra Cisjordània e que denega lo dret a l’auto-determinacion del pòble palestinian, fòrabandit de l’avenir de son pòble e de sa tèrra. L’esperit qu’imagina que la patz entre israelians e palestinians seriá possible mercés a una holding internacionala de la promocion immobiliària sembla malconéisser l’Istòria umana. Lo Partit Occitan espèra que totas las partidas saupràn engatjar de solucions seriosas e perennas per l’avenir d’aquel canton de Mediterranèa.
Lo Partit Occitan considèra que vendrà al dret internacional de jutjar totes los actors d’aquela guèrra innomenabla.
Partit Occitan lo 6 d’octobre de 2025
(Version française)
La paix pour les peuples palestinien et israëlien !
Le Partit Occitan condamne avec la plus grande vigueur la décision du gouvernement d'extrême droite israélien d’accélérer le génocide des Palestiniennes et Palestiniens et qui malgré les discussions autour d’un possible cessez-le feu, maintient des milliers de soldats au sol et intensifie ses actions de destruction de la population de Gaza, tout comme il maintient son soutien aux multiples exactions commises par les colons de Cisjordanie. Malgré son plan de paix du 29 septembre 2025 Donald Trump semble incapable de retenir l’intensification de l’action militaire commandée par son ami B.Netanyahou
Le Partit Occitan considère qu’il est temps de passer de la parole aux actes. Il constate que le gouvernement français ne fait rien pour empêcher la livraison des éléments d'armes produits par des sociétés françaises à destination de l'industrie d'armement israélienne. Ce faisant l’Etat Français est complice du massacre toujours en cours de la population de Gaza. Sans actions réelles sur la capacité guerrière de l'armée belligérante, la reconnaissance de l’État Palestinien comme le Plan de Paix Trump, resteront du domaine de la communication.
Le Partit Occitan est très sceptique devant ce Plan de Paix Trump qui ne contient aucune garantie de sécurité, ignore la Cisjordanie et qui nie le droit à l’auto-détermination du peuple Palestinien, exclu de l’avenir de son peuple et de sa terre. L’esprit qui imagine que la paix entre israéliens et palestiniens serait possible grâce à une holding internationale de la promotion immobilière semble méconnaitre l’histoire humaine. Le Partit Occitan espère que toutes les parties sauront engager des solutions sérieuses et pérennes pour l’avenir de ce coin de la Méditerranée.
Le Partit Occitan considère qu’il reviendra au Droit International de juger tous les acteurs de cette innommable guerre.
Partit Occitan, le 6 octobre 2025